logo debieb

Vind je lezen niet zo makkelijk? Je bent niet alleen. We hebben bij De Bieb voor alle kinderen die lezen een beetje moeilijk vinden boeken. Ze hebben duidelijke letters, kortere zinnen en minder moeilijke woorden maar wèl een leuk verhaal!

Je herkent de boeken aan deze sticker: 

 makkelijklezensticker

 

 

 

Luisteren en kijken

Leen ook eens een luisterboek. Dan kun je luisteren naar een verhaal op CD. In al onze vestingen hebben we luisterboeken en je kunt ze gratis lenen! Ook kun je in De Bieb veel jeugdboeken als film op DVD vinden.

Tip!

Op makkelijklezenplein.nl/kinderen vind je allemaal tips. Tips voor websites, boeken en tips van andere kinderen. Ook kun je er je ervaring delen.